27/7/09

Μάχη του σέρβις στα κομπιούτερ

Μάχη και στο μέτωπο των υπηρεσιών εξυπηρέτησης του πελάτη δίνουν τώρα οι αλυσίδες πολυμέσων και πληροφορικής. Έτσι, μαζί με τις προσφορές και τις εκπτώσεις μέχρι και 60%, διευρύνουν συνεχώς το καλάθι των υπηρεσιών το οποίο περιλαμβάνει από τεχνικούς γκουρού μέχρι οδηγίες μέσω τηλεφώνου. Πρόκειται για τάση που αναμένεται ότι θα ενισχυθεί, καθώς οι καταναλωτές γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί. Έτσι, κατά τον κ. Κώστα Τσαγκανό, διευθύνοντα σύμβουλο της αλυσίδας Μultirama, οι επενδύσεις σε υπηρεσίες θα γίνονται ολοένα και περισσότερες. Μέσω της δημιουργίας ειδικών ομάδων συμβούλων τεχνολογίας, των επονομαζόμενων techgurus, η Μultirama επιδιώκει να βοηθήσει τους πελάτες σε ζητήματα τεχνολογίας όπως, για παράδειγμα, η σύνδεση ηλεκτρονικών συσκευών οικιακής ψυχαγωγίας. Έχοντας τοποθετήσει ήδη τις δύο πρώτες ομάδες στα καταστήματά της σε Πειραιά και Μall, στόχος είναι η κάλυψη όλων των καταστημάτων μέχρι το τέλος του 2010 μέσω 100 συνολικά συμβούλων τεχνολογίας. Παράλληλα, μέσω των υπηρεσιών “fix me” και “replace me” η αλυσίδα υπόσχεται να διορθώσει ή αντικαταστήσει τον φορητό υπολογιστή σας. Και οι δύο διατίθενται στα καταστήματα Μultirama με την αγορά κάθε νέου φορητού υπολογιστή για τρία χρόνια, αλλά η δεύτερη με συνδρομή από πέντε ευρώ τον μήνα. Επιπλέον, μέσω της υπηρεσίας Μultirama on site παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης στον χώρο του πελάτη από εξειδικευμένους τεχνικούς έναντι αμοιβής ανάλογα με τη διάρκεια της υποστήριξης. Τετράωρη τεχνική υποστήριξη «Οι αγοραστές προϊόντων τεχνολογίας και πληροφορικής ζητούν από τα καταστήματα υπηρεσίες που τους υποστηρίζουν στη χρήση και τους δίνουν λύσεις σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά και μάλιστα γρήγορα», εξηγεί στέλεχος της αγοράς. Από την πλευρά της, η Πλαίσιο Computers παρέχει τετράωρη τεχνική υποστήριξη στους υπολογιστές. Αν και μέχρι πρότινος η υποστήριξη δινόταν μόνο από τα μεγάλα καταστήματα Πλαίσιο και μόνο για τους υπολογιστές Τurbo-Χ, πρόσφατα επεκτάθηκε σε όλα τα σημεία πώλησης της αλυσίδας και σε τρία ακόμη μοντέλα laptop, Αcer, ΗΡ, Τoshiba, μετά την απόκτηση σχετικής πιστοποίησης επισκευής από την εταιρεία. Παράλληλα, μέσω των πακέτων “support pack” παρέχει επιπλέον διάρκεια κάλυψης και τεχνικής υποστήριξης Οn Site με τη μορφή προπληρωμένου πακέτου, διάρκειας ενός έως τριών ετών ανάλογα με το ύψος του τιμήματος, ενώ μέσω τηλεφώνου χωρίς χρέωση δίνεται η δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων. «Εγγύηση χαμηλότερης τιμής» Τα Ρublic δίνουν τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων, η οποία ισχύει σε περίπτωση που οι πελάτες μετανιώνουν για κάποια αγορά και την υπηρεσία “εγγύηση χαμηλότερης τιμής”, αν ο πελάτης μετά την αγορά κάποιου προϊόντος από τα καταστήματα Ρublic βρει το ίδιο προϊόν σε φθηνότερη τιμή σε κάποιο κατάστημα άλλης εταιρείας. Παράλληλα, για τεχνικά προβλήματα το τμήμα τεχνικής υποστήριξης των Ρublic αναλαμβάνει τη μεταφορά του προϊόντος προς το αρμόδιο εξουσιοδοτημένο service και τη γρήγορη παράδοση στον πελάτη. Επιπλέον, παρέχει υπηρεσίες εγκατάστασης και ελέγχου της λειτουργίας, αλλά και οδηγίες χρήσης. Εντός του καταστήματος τα Ρublic δίνουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες να σερφάρουν δωρεάν μέσω της δυνατότητας ελεύθερης πλοήγησης στο Ιnternet. Στη Fnac οι καταναλωτές μπορούν να ακούσουν ελεύθερα όποιο CD επιλέγουν από τα ράφια των καταστημάτων της εταιρείας. Επιπλέον, γίνεται επιστροφή της διαφοράς τιμής σε περίπτωση που ο καταναλωτής βρει το ίδιο προϊόν φθηνότερα αλλού ή ακόμα και στο ίδιο κατάστημα Fnac εντός 15 ημερών από την αγορά. Ακόμη προσφέρει τη δυνατότητα δωρεάν παραγγελιών σε βιβλία, CD, DVD και software από την Ελλάδα ή το εξωτερικό.

www.tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Free Hit Counter